Follow Dashboard
TITLE; SUKA SUKI
Tuesday 12 March 2013 | 12:23 | 0 comments
mohon mintak lalu nak update .aku niyh bukan jenis berkawan sesama group jer tau.
aku kawan semua . aku tak sombong tapi korang perlu kenal aku betol betol dulu la.
jangan nak tengok luaran jer tau .kenal isi hati dulu la weh.haha
between aku okay jer ngan semua.
bergroup group nh ada masalah jugak.
semua ada cerita masing masing kenapa perlu buat begitu kan?
ego itu perkara biasa la.
tapi ego perlu lah bertempat jugak kan.jangan nak lebih pulak.
tapiy segalanya sudah berubah.
"kawan biar beribu berkasih cuma perlu satu."
highlight disitu yaa, berkasih cuma satu. aku tekankan .haha
lumrah wanita memang boleh la kan? lelaki yang problem cikid.
ok foinee . dah lari topik .lol T.T
haha. merapu entah kemana dah aku niyh .haha.
friend . mana saya nak awak,awak perlu ada dengan saya.tak kira masa.




beginilah caranya .
done.



xoxo:missH


Old things | New things