Follow Dashboard
TITLE; S.A.D
Tuesday 12 March 2013 | 08:19 | 0 comments
why something like this happen to me?
why?hum .
i really don't know what i have to say. slient is better but it make me suffer just right now!
humm.
kenapa mama tak faham saya? kenapa? mama asyik ungkit hal sama?
saya dah diam .dah buat fake smile.apa lagi?ikut cakap mama.hum
tapi kenapa mama? sometimes i feel dosen't want to talk at you again.but i'm appologise at you .
tiap kali ada perob mesti macam niyh.masuk bilik, then tak cakap sehari dua.saling diam,
sorry. i really love you mom.but pliz. kenapa rasa terkongkong sangat?
kenapa ! kenapa ! kenapa !
mungkin sebab aku anak perempuan sorang?
mungkinkah?
or what?
sebab duduk asrama 5 tahun ?
or apa?
hum!
I really really really need you mom.tapi kenapa ?
dah bengkak mata aku niy nangez.hum
pecayalah .saya sayang mama sangat.





xoxo:missH


Old things | New things